معرفی :

هلدینگ ITO در تاریخ 15 فوریه 2010 تحت شماره 901423 در کشور ترکیه به ثبت رسیده است. مرکز اصلی این هلدینگ در استانبول ترکیه بوده و در تهران نیز دارای دفتر می باشد. این گروه تجاری به منظور دسترسی به بازارهای بین‌المللی و حضور فعال در کانون های تقاضا، شبکه اجرایی خود را در کشورهای مختلفی از جمله عراق، آذربایجان و ایتالیا توسعه و استقرار بخشیده و فعالیتهای تجاری متنوعی را در حوزه صادرات و واردات در سرتاسر دنیا از طریق دفاتر و شرکای تجاری خود به مرحله اجرا درآورده است. ظرفیتی که علاوه بر ایجاد قابلیت های تجارت بین‌‌الملل، توان گروه را برای عرضه کالا و خدمات به مشتریان این عرصه فراهم آورده است. ما در صدد هستیم تا با انطباق پذیری حداکثری با استانداردهای پیشرفته جهانی در عرضه متنوع و متمایز کالا و خدمات، شبکه گسترده و پایداری از زنجیره‌های تامین در ایران و سراسر جهان شکل داده و با مدیریت آن زمینه های تجارت موفق بین المللی را فراهم نماییم.

چشم انداز:

با توجه به لزوم درک فنی و تخصصی کالای مورد درخواست مشتری و تفهیم آن به زبان فنی به سازنده، هلدینگ ITO در نظر دارد تا با بهره گیری از دانش روز دنیا و بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در رشته های مختلف فنی و مهندسی فارغ التحصیل از دانشگاههای برتر کشور، حلقه ارتباطی بین عرضه و تقاضا را تکمیل کرده و نهایتا نام پیشروترین شرکت بازرگانی بین الملی را در ایران به خود اختصاص داده و پیوسته سرآمدترین شرکت در حوزه امور بین الملی باقی بماند.

ما برای رسیدن به این چشم انداز در تلاشیم که بستری مدرن در امور بازرگانی را برای اولین بار در ایران فراهم کنیم تا بازرگانان، صنعت گران و سرمایه گذاران بتوانند با خیالی آسوده و بدون ریسک، بالاترین بهره وری ممکن را کسب نمایند.

هلدینگ بین المللی ITO، به عنوان شرکت بازرگانی بین المللی در حوزه صادرات، واردات، سرمایه گذاری و حمل و ترخیص از کلیه گمرکات کشور است که اعتبار خود را مدیون به کارگیری روش های اجرایی روزآمد و پایبندی به تعهدات سازمانی می داند.

شرح خدمات و محصولات تخصصی:

  • تامین اقلام صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف کشور از جمله: برق و الکترونیک، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع خودروسازی، صنایع هوایی، متالورژی ، معادن کشور، صنعت آب، کشاورزی و سدسازی و...
  • حمل ونقل بین المللی (دریایی، هوائی، ریلی و زمینی)
  • صادرات و وارادات کلیه اقلام مجاز
  • همکاری با شرکت های تجاری داخلی وبین المللی
  • مشاوره در زمینه های حمل و نقل بین المللی

نگرشی نو به خدمات بازرگانی:

موضوع اتخاذ تصمیمات درست در زمان مناسب همواره از دغدغه های ذهنی بشر بوده که امروزه با پیشرفت تکنولوژی ارتباطی و گستردگی منابع اطلاعات این امر به مراتب سهل تر از گذشته است.لذا هلدینگ بین المللی ITO با درک این مهم بر آن است نیاز روز بازار داخلی را شناسایی کرده و با مانیتور کردن شرکتهای سازنده خارجی و بکارگیری امکانات ارتباطی، تخصصی و مالی خود در راستای شکوفا سازی هرچه بیشتر اقتصاد ، تولید و توسعه صادرات و وادرات، شرایط تصمیم سازی مناسب تری را برای فعالین این عرصه فراهم آورد.

استراتژی های شرکت بازرگانی:

  • مانیتور بازار داخلی و شناسایی تقاضای مورد نیاز مشتریان
  • پژوهش در بازار خارجی و شناسایی سازندگان توانمند جدید با قیمت مناسب تر
  • بهبود سیستم اطلاعاتی و ارتباطی و شناسایی بازارهای جدید کسب و کار
  • ارتقای رضایتمندی مشتریان ثابت و بهبود ارتباط و شناسایی مشتریان جدید
  • اعتلای نام تجاری و توسعه فعالیت های بین المللی
  • افزایش سودآوری و کاهش هزینه ها و بهره وری
  • افزایش توان رقابت پذیری
  • کمک به مدیران در تصمیم گیری
  • استفاده از سیستم های پیشرفته آنلاین جهت اطلاع رسانی
  • توجه ویژه به توسعه تجارت و سرمایه پایدار